Koşarak gelmem gerekirdi.hatta uçmalıydım Koşamadığım için üzgünüm.Gelemediğim içinde uçmayı bilmedğim içinde , ayrıca üzgünüm

Koşarak gelmem gerekirdi.hatta uçmalıydım Koşamadığım için üzgünüm.Gelemediğim içinde uçmayı bilmedğim içinde , ayrıca üzgünüm