Ana Sayfa
Koşarak gelmem gerekirdi.hatta uçmalıydım Koşamadığım için üzgünüm.Gelemediğim içinde uçmayı bilmedğim içinde , ayrıca üzgünüm
Koşarak gelmem gerekirdi.hatta uçmalıydım Koşamadığım için üzgünüm.Gelemediğim içinde uçmayı bilmedğim içinde , ayrıca üzgünüm
Ana Sayfa